Ciljevi mjere Ulaganja u vinarije i marketing vina su povećanje proizvodnje kvalitetnih vina i povećanje konkurentnosti proizvođača kroz modernizaciju proizvodnje vina, te kroz nova ulaganja u infrastrukturu vinarija i prerađivačkih kapaciteta, a sve u cilju smanjenja troškova proizvodnje uzimajući u obzir zahtjeve iz područja sigurnosti hrane i visokih ekoloških standarda u procesu proizvodnje.
Pravilnik o provedbi mjere Ulaganja u vinarije i marketing vina iz nacionalnog programa pomoći sektoru vina za razdoblju od 2019. do 2023. godine (NN 21/2019)
Pravilnik o provedbi mjere Investicija u vinarije i marketing vina iz nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. (NN 49/15, 23/16, 73/17, 39/18)
Vezani dokumenti
Ulaganja u vinarije i marketing vina_2019
ARHIVA_2018
Popis korisnika za mjeru Ulaganja u vinarije i marketing vina 2014. -2018., 31-10-2018