Mjera Ulaganja u vinarije i marketing vina

Ciljevi mjere Ulaganja u vinarije i marketing vina su povećanje proizvodnje kvalitetnih vina i povećanje konkurentnosti proizvođača kroz modernizaciju proizvodnje vina, te kroz nova ulaganja u infrastrukturu vinarija i prerađivačkih kapaciteta, a sve u cilju smanjenja troškova proizvodnje uzimajući u obzir zahtjeve iz područja sigurnosti hrane i visokih ekoloških standarda u procesu proizvodnje.

Pravilnik o provedbi mjere Ulaganja u vinarije i marketing vina iz nacionalnog programa pomoći sektoru vina za razdoblju od 2019. do 2023. godine (NN 21/2019)

Pravilnik o provedbi mjere Investicija u vinarije i marketing vina iz nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. (NN 49/1523/1673/17,  39/18)

Javni natječaj za podnošenje prijava za dodjelu sredstava iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina za razdoblje 2019-2023. za mjeru Ulaganja u vinarije i marketing vina u 2019. godini

Vezani dokumenti

Ulaganja u vinarije i marketing vina_2019
ARHIVA_2018
Popis korisnika za mjeru Ulaganja u vinarije i marketing vina 2014. -2018., 31-10-2018

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.