Mjera Promidžba vina na tržištima trećih zemalja

Ponedjeljak, 11. ožujka 2019. | Otvoreni natječaji

Osnovni cilj mjere Promidžba na tržištima trećih zemalja je povećanje promidžbe hrvatskih vina na tržištima trećih zemalja, a time i povećanje prodaje hrvatskih vina na tim tržištima. Mjera uključuje brojne promotivne aktivnosti u cilju pronalaženja novih potrošača, povećanja imidža, prepoznatljivosti, prodaje i potrošnje hrvatskih vina. Promidžba na tržištima trećih zemalja odnosi se na vina sa zaštićenom oznakom izvornosti, zaštićenom oznakom zemljopisnog podrijetla i vina s naznakom sorte vinove loze proizvedene u Hrvatskoj.

Nacionalni program pomoći sektoru vina za radoblje od 2019. do 2023.

Pravilnik o provedbi mjere Promidžba na tržištima trećih zemalja iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2019. – 2023. (NN 16/19)

Pravilnik o provedbi mjere Promidžba na tržištima trećih zemalja iz nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. (NN 37/1549/15NN 40/17,  39/18)

Javni natječaj za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2019.-2023.

Vezani dokumenti

Obrasci za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2019.-2023.

Pregled korisnika za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja, 31.10.2018.

Arhiva

Promidžba na tržištima trećih zemalja – sektor vina NN 42_18

Arhiva

Kategorije objava