Fotografski tečaj LAG-a: Fotografiranje hrane i proizvoda za poduzetnike

Ponedjeljak, 12. prosinca 2022. | Novosti iz LAG-a

Vizualni se identitet poduzeća može značajno osnažiti primjenom fotografskoga znanja i vještina te digitalna fotografija sa svim svojim potencijalima može pomoći poduzećima u podizanju konkurentnosti. Suvremenim medijima (mrežne stranice, društvene mreže) dominiraju vizualni sadržaji u kojima prevladava fotografija.

U sklopu projekta suradnje „Okusi tradicije“ u prostorijama MESAP-a održani je fotografski tečaj za poduzetnike na temu „Fotografiranje hrane i proizvoda“ kojeg su organizirali LAG Međimurski bregi i doli u suradnji s dvojicom iskusnih edukatora, Davorom Žerjavom i Davorinom Manceom iz Fotokluba Čakovec. Tečaj se sastojao od teoretskog i praktičnog dijela i ciljano je prilagođen potrebama poduzetnika.

Fotografski tečaj bio je podijeljen na dva modula, Modul 1 osvjetljenje hrane/proizvoda i Modul 2 aranžiranje hrane/proizvoda i priprema fotografija za web.

U okviru prvog modula sudionici su učili o korištenju prirodnog i umjetnog (kontinuiranog i bljeskavog) svijetla. Nakon kratkog uvodnog predavanja o svijetlosti kao ključnom faktoru za vrhunsku fotografiju, kroz praktični dio snimanja fotografija bilo je vidljivo koliko je bitno svijetlo koje je pravilno pozicionirano, usmjereno, modificirano i općenito dobro kontrolirano.

Kompozicija fotografije, reklama, snimanje mobitelom i društvene mreže bili su tema drugog modula. Kroz praktični dio snimanja predmeta i hrane, sudionici su učili kako aranžirati hranu/proizvode i kadar kako bi dobili što atraktivnije fotografije. Također, edukatori su pojasnili važnost i ulogu društvenih mreža, internetskih stranica u procesu reklamiranja i jačanja vizualnog identiteta poduzeća.

Kroz našu foto galeriju uvidjeti će te razlike između fotografija koje su snimljene za vrijeme trajanja same radionice, početak i završetak radionice.

Projekt “Okusi tradicije” međuteritorijalni je projekt suradnje čiji je glavni partner LAG Zapadna Slavonija, a partneri su još LAG Posavina, LAG Međimurski doli i bregi i LAG Zagorje-Sutla, a sufinanciran je sredstvima Europske unije iz Europskog poljoprivrednog fonda za ruralni razvoj. Ciljevi projekta su razvoj ruralnog turizma (selektivnih oblika turizma) i s njime povezanih djelatnosti, podizanje razine znanja o konceptu „od polja do stola“ s naglaskom na mlade te jačanje svijesti o vrijednosti lokalne proizvodnje i kulinarske baštine kroz promociju kratkih lanaca opskrbe.

Arhiva

Kategorije objava